Corporate identity

Corporate identity, de identiteit van een onderneming. Mooie termen. Maar wat betekent het concreet voor ondernemingen? Dat iedere onderneming, groot of klein, zichzelf moet onderscheiden ten opzichte van de concurrent. Je moet boven het maaiveld zien uit te steken. Hoe?

ZZindi Corporate Communicatie heeft met de ZZindi Lifeline en ZZindi Value Proposition een eigen methode ontwikkeld om op een praktische en snelle manier samen met de opdrachtgever de eigen identiteit en positionering van de onderneming te (her)ontdekken en vast te leggen. De ZZindi Lifeline geeft daarbij inhoud en richting aan de interne communicatie, terwijl de ZZindi Value Proposition toegesneden is op gebruik buiten de onderneming.

De ZZindi Lifeline en ZZindi Value Proposition zijn inmiddels bij verschillende opdrachtgevers met succes geïmplementeerd.

 

Vraag over uw positionering?

Mail of bel ZZindi op 06 – 51 49 08 48. En dat kan ook ’s avonds of in het weekend. Want ZZindi werkt 16/7.