Huisstijlen

Weinig organisaties beseffen het, maar de huisstijl is vaak het eerste waar een nieuwe klant mee in aanraking komt. De huisstijl is dus erg belangrijk voor het neerzetten van de eerste indruk. Een kans die je maar één keer krijgt. Het gaat dan niet alleen over handelsdrukwerk en brochuremateriaal, maar ook over tal van andere uitingen, zoals de inrichting van het pand, belettering, standbouw en soms ook het servies.

 

Corporate identity

De huisstijl is een vertaling, een afgeleide van de corporate identity van een onderneming: wie is zij, waar staat zij voor, waar gaat zij voor. De huisstijl is aanvullend op de manier waarop een onderneming zich gedraagt en aanvullend op de manier waarop de onderneming communiceert. Tekst, gedrag en visuele identiteit moeten daarin een eenheid vormen. Daarom verdiept ZZindi zich eerst in de organisatie voordat de huisstijl ontwikkeld wordt.


En hoe zit het met uw huisstijl?

Mail of bel ZZindi op 06 – 51 49 08 48. En dat kan ook ’s avonds of in het weekend. Want ZZindi werkt 16/7.