Positioneren

ZZindi is sterk in het positioneren van bedrijven en instellingen. Bij het positioneren staat Corporate Communicatie centraal. Officieel is corporate communicatie een vakgebied dat disciplines als public relations, organizational communication en strategisch management overkoepelt. Ingewikkeld? Dat valt best mee. Eigenlijk komt het er op neer dat we bij een positioneringstraject altijd vanuit de basis, de missie en de visie, werken. Afhankelijk van de complexiteit van de opdracht maken we gebruik van onze eigen methodieken om tot een missie, visie en strategie te komen. Of we vallen terug op methoden die ook door anderen worden gebruikt, zoals het Canvas uit Business Model Generation.

Werken aan merken
Wij werken aan merken. Hierbij draait het in essentie om drie zaken:
•    de belofte van een merk
•    het bewaken van die merkbelofte
•    het 'branden' van het merk.

Klanten ‘beleven’ een merk, voelen er een emotie bij, kiezen bewust of onbewust voor dat ene merk. Een zorgvuldig opgebouwd merk is dan ook waardevol. Hoe sterker een merk, hoe bepalender het kan zijn voor het succes van een onderneming. Verbijsterend om te zien hoe onzorgvuldig sommige bedrijven hiermee omspringen.

 

Wat doe jij om je merk te positioneren?

Hulp nodig? Lees de items in de linker navigatie, kijk nog even rond op deze site, of neem direct contact op en laat je verrassen door onze aanpak.