Doe meer met je merk

Een merk moet je branden. Bouwen aan een merk doe je o.a. door heel consequent te communiceren wie je bent, waar je voor staat en waar je voor gaat. Onder andere via nieuwsbrieven, websites, social media, perscampagnes, brochures. Bij het neerzetten van een merk richt je je natuurlijk niet alleen op de buitenwereld. Nee, ZZindi adviseert haar klanten juist intern te starten. En na interne communicatie pakken we de externe branding op. Naast alle ‘gewone’ brochures zoals corporate brochures en productbrochures verzorgt ZZindi dan ook twee unieke brochures: de ZZindi Lifeline, bestemd voor de medewerkers, en de ZZindi Value Proposition, gericht op opdrachtgevers. Beide uitingen zijn relatief goedkope middelen met grote impact. Met een directe link met de missie en visie van een organisatie. 


Laat een Lifeline of Value Proposition maken!

Zorg voor een duidelijke branding. Mail ZZindi voor voorbeelden of meer informatie. Of bel ZZindi op 06 – 51 49 08 48. En dat kan ook ’s avonds of in het weekend. Want ZZindi werkt 16/7.